Veelgestelde vragen


 

Afgelasting activiteiten vanwege de Coronacris.

Het Coronavirus heeft het hele land en de wereld in zijn greep. Samenkomen voor evenementen is niet verstandig en wordt sterk afgeraden. Na overleg hebben we als bestuur van Kapelle Cultureel besloten om alle activiteiten tot en met mei 2020 te annuleren.

De reeds aangekochte tickets van activiteiten die geannuleerd zijn gaan we terugstorten op uw rekening. We vragen van u even geduld om dat te kunnen regelen.
Tickets van activiteiten die we proberen te verzetten blijven geldig voor de verplaatste activiteit. Mocht dat evenement toch niet kunnen doorgaan dan wordt het bedrag van de tickets teruggestort op de rekening waarmee ze zijn aangekocht.
Mocht u op de nieuwe datum verhinderd zijn, stuur dan een mailtje dan regelen we het alsnog.

Rest ons iedereen sterkte te wensen in deze bijzondere tijd. Zorg goed voor uw dierbaren! We hopen u in het nieuwe seizoen weer bij onze voorstellingen te mogen begroeten.

 

Hoe werkt het bestellen van kaarten?

Op onze website hoeft u voor het kopen van tickets geen account meer aan te maken, alleen uw e-mailadres is voldoende om tickets te kunnen kopen. Heeft u eerder een account aangemaakt dan kunt u ook nog met uw account en wachtwoord tickets kopen. Tijdens het bestelproces kunt u één van deze keuzes aanklikken.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden krijgt u een ontvangstbevestiging per mail. Bij deze mail zit een PDF-bijlage. Dit zijn uw tickets met daarop een barcode. Deze barcode wordt gescand. U kunt het ticket geprint naar de voorstelling meenemen of op uw telefoon tonen om te laten scannen. Controleer vooraf altijd of de datum en tijd op uw tickets overeenkomen met de voorstelling die u wilt gaan bezoeken.

Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling die u gaat bezoeken. Bij de ingang controleert een vrijwilliger uw ticket, dat kan handmatig of met een scanner die de barcode elektronisch controleert. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet u uw ticket opnieuw printen. Dat doet u door het PDF-bestand met uw tickets, dat na het bestellen van uw kaarten naar u is verzonden, opnieuw te printen. U kunt uw ticket ook op uw smartphone tonen.

Algemene vragen

Problemen bij bestellen

Betaling

Uw geprinte ticket

Overige vragen

Heeft u vragen of opmerkingen met betrekking tot de kaartverkoop, neem dan contact op met info@kapellecultureel.nl.