Veelgestelde vragen

Hoe werkt het bestellen van kaarten?

Op onze website hoeft u voor het kopen van tickets geen account meer aan te maken, alleen uw e-mailadres is voldoende om tickets te kunnen kopen. Heeft u eerder een account aangemaakt dan kunt u ook nog met uw account en wachtwoord tickets kopen. Tijdens het bestelproces kunt u één van deze keuzes aanklikken.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden krijgt u een ontvangstbevestiging per mail. Bij deze mail zit een PDF-bijlage. Dit zijn uw tickets. U print deze tickets en neemt ze mee naar de voorstelling die u gaat bezoeken. Controleer vooraf altijd of de datum en tijd op uw tickets overeenkomen met de voorstelling die u wilt gaan bezoeken.

Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling die u gaat bezoeken. Bij de ingang controleert een vrijwilliger uw ticket, dat kan handmatig of met een scanner die de barcode elektronisch controleert. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet u uw ticket opnieuw printen. Dat doet u door het PDF-bestand met uw tickets, dat na het bestellen van uw kaarten naar u is verzonden, opnieuw te printen. U kunt uw ticket ook op uw smartphone tonen.


Algemene vragen

Problemen bij bestellen

Betaling

Uw geprinte ticket

Overige vragen

Heeft u vragen of opmerkingen met betrekking tot de kaartverkoop, neem dan contact op met info@kapellecultureel.nl.