Hoe werkt het bestellen van kaarten?

Wanneer u voor de eerste keer online kaarten bestelt via dit nieuwe systeem, wordt u gevraagd een account aan te maken. U vult uw gegevens in en kiest zelf een wachtwoord. De volgende keer logt u eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Nadat de betaling heeft plaatsgevonden krijgt u een ontvangstbevestiging per mail. Bij deze mail zit een PDF-bijlage. Dit zijn uw tickets. U print deze tickets en neemt ze mee naar de voorstelling die u gaat bezoeken. Controleer vooraf altijd of de datum en tijd op uw tickets overeenkomen met de voorstelling die u wilt gaan bezoeken.

Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling die u gaat bezoeken. Bij de ingang controleert een vrijwilliger uw ticket, dat kan handmatig of met een scanner die de barcode elektronisch controleert. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet u uw ticket opnieuw printen. Dat doet u door het PDF-bestand met uw tickets, dat na het bestellen van uw kaarten naar u is verzonden, opnieuw te printen.

Algemene vragen

Kan ik ook telefonisch kaarten bestellen?

Als het lastig is om entreekaarten on-line te kopen, kan er telefonisch gereserveerd worden via de receptie van het gemeentehuis 0113-333110. Alleen tijdens kantooruren.

Ook kunnen er op info@kapellecultureel.nl kaarten gereserveerd worden.

In beide gevallen liggen de kaarten op de avond van de voorstelling bij de kassa voor u gereed en kunnen daar contant worden betaald, het liefst met gepast geld.

Zijn er ook fysieke verkooppunten?

Nee, maar het blijft natuurlijk mogelijk om aan de zaal kaarten te kopen, mits de voorstelling niet is uitverkocht.

Ik wil graag kaarten bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging, is dat mogelijk?

Wanneer u kaarten wilt bestellen voor een grote groep zoals een personeelsvereniging of een schooluitje dan kunt u het beste eerst contact opnemen met info@kapellecultureel.nl. U wordt dan persoonlijk geholpen.

Problemen bij bestellen

E-mailadres bestaat al

Wanneer het systeem aangeeft dat uw e-mailadres al bestaat, kiest u voor de link ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt dan een nieuw wachtwoord, waarmee u direct in kunt loggen en bestellen. U kunt direct daarna uw wachtwoord wijzigen in

een wachtwoord dat u beter kunt onthouden. Hiervoor gaat u naar uw account, rechtsboven in het scherm, na ‘welkom’, gevolgd door uw e-mailadres. Wanneer u die link aanklikt, komt u in uw accountgegevens. Daar kunt u uw wachtwoord wijzigen.

Site werkt niet goed

Tip! Het ticketsysteem werkt het beste in een actuele versie van Google Chrome, Mozilla Firefox of Internet Explorer.

Ik heb geen e-mail ontvangen om de tickets te printen.

De kans is aanwezig dat de bevestigingsmail in uw postvak met ongewenste mail terecht is gekomen, controleer dit eerst. Wanneer dit niet het geval is, stuur dan een e-mail naar info@kapellecultureel.nl met uw volledige naam, de kaarten die u heeft besteld en de datum dat u de kaarten bij ons heeft besteld.

Betaling

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Betaling van uw tickets is mogelijk met iDEA.L en Podiumcadeaukaart.

Ik heb wel al betaald maar nog geen kaarten ontvangen.

Neem in dit geval contact op met info@kapellecultureel.nl. U wordt persoonlijk verder geholpen.

Uw geprinte ticket

Mijn e-ticket is gescheurd, gekreukeld of nat geworden. Wat moet ik doen?

Uw ticket is uw toegangsbewijs voor de voorstelling of het concert. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan moet u uw ticket opnieuw printen. Dat doet u door het PDF-bestand met uw tickets, dat na het bestellen van uw kaarten naar u is verzonden, opnieuw te printen.

Kan ik mijn e-ticket vouwen?

Dit kan gerust zolang de barcode maar ongeschonden en goed leesbaar blijft.

Kan ik mijn ticket op elk soort papier printen?

Nee, alleen een ticket geprint op wit papier van A4 formaat is geldig.

Overige vragen

Heeft u vragen of opmerkingen met betrekking tot de kaartverkoop, neem dan contact op met info@kapellecultureel.nl .